2015. augusztus 18., kedd

Nutellás sajttorta

Azt hiszem nincs olyan ember, aki ne szeretné a Nutellát. :) Ilyenkor nyáron, amikor anélkül is 30 fok van a konyhában, hogy bekapcsolnám a sütőt jól jön ez az egyszerűen elkészíthető, sütés nélküli recept.

Először egy szülinapra készítettem egy igazi Nutella fanatikusnak. Átment a teszten. :) Azóta már többször is elkészítettem. Kicsit csiszoltam a recepten és különböző méretű sütőformákkal is kísérleteztem.

Elkészítése : nem bonyolult, körülbelül 20 perc, utána hűtőben körülbelül 5 órát állni hagyjuk
Költsége: körülbelül 2500-3000 Ft

Hozzávalók:

Az alaphoz

  • 250 g darált háztartási keksz
  • 100 g vaj
  • 2 ek Nutella

A krémhez

  • 350 g Nutella
  • 500 g Mascarpone 
Díszítéshez
  •  Szeletelt földimogyoró

Elkészítés:

  • A vajat két evőkanál Nutellával megolvasztjuk, majd a darált kekszre öntjük.
  • Jól összekeverjük őket, majd  kapcsos tortaformába tesszük. Én egy 26cm-es formát használtam legutóbb, de jól mutat kisebb formában is.
  • Ezután ezt a tésztát a szélek kivételével egy pohár segítségével alaposan lenyomkodjuk, majd a hűtőbe tesszük.
  • A mascarpone-t a maradék Nutellával jól összedolgozzuk. Használjunk robotgépet. A krémet a lenyomkodott kekszes alapra öntjük, aztán  kicsit összerázzuk, hogy egyenletes legyen.
  • 4-5 órára  hűtőbe tesszük. Én általában este készítem és így másnap már meg is lehet kóstolni.






Follow my blog with Bloglovin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése