2015. szeptember 27., vasárnap

Könnyű kefires süti bögrésen

Szeretem a gyorsan elkészíthető, könnyű édességeket. Ez a recept pont ilyen. Anyukám egyik munkatársától kapta, én pedig előszeretettel készítem. Kiváló tortaalapnak, megtölthetjük lekvárral,
tehetünk a bele gyümölcsöt, de önmagában is nagyon finom.


Elkészítése : nem bonyolult, körülbelül 40 perc alatt kész.
Költsége: körülbelül 600 Ft
Sütési hőfok: 175°C

 

 

Hozzávalók:

  • 1 pohár kefir ( a pohár mérceként szolgál )
  • 3 egész tojás
  • 1 csomag sütőpor
  • 3 pohár liszt
  • 0,5 pohár olaj
  • 1 pohár cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • csipet só



Elkészítés:

  • Keverjük össze a nedves hozzávalókat, a kefirt, a tojást és az olajat, majd adjuk hozzá a sót, a cukrot és a lisztet, melybe belekevertük a sütőport.
  • Kivajazott lisztezett tepsibe vagy sütőformába öntjük. Én ezúttal kapcsos tortaformát használtam.
  • Előmelegített sütőben 175 fokon körülbelül 25 percig sütjük.
  • Bevonhatjuk csokimázzal, nutellával, szórhatunk a tetejére porcukrot, díszíthetjük tejszínhabbal és gyümölccsel is.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése