2015. október 25., vasárnap

Kakaós lepény



Ezt a receptet anyu egyik régi szakácskönyvéből tanultam.
Ma valahogy megkívántam. Gyors, egyszerű és finom. Imádom a konyhai kiegészítőket. Azonnal beleszerettem ebbe a tálcába. Home baking. Best things in life are sweet! Made with love.  Tegnap vettem, ma már fel is avattam, ezzel a kakaós lepénnyel.


Elkészítése : nem bonyolult, előkészület 10 perc,  sütés körülbelül 30 perc
Költsége: körülbelül 500 Ft
Sütési hőfok: 150 °C


Hozzávalók: 

  • 25 dkg cukor
  • 25 dkg finomliszt
  • 5 dkg vaj
  • 4 dkg holland kakaópor
  • 0,25 l tej
  • 1 tojás
  • 1 csomag sütőpor
  • csipet só

Elkészítés:

  • Keverjük habosra a tojást és a cukrot.
  • Adjuk hozzá az olvasztott vajat, a kakaót és a tej felét.
  • A lisztbe szitáljuk bele a sütőport, majd adjuk a tésztához. Kevergetés közben adjuk hozzá a maradék tejet és alaposan keverjük el.
  • Kivajazott,  lisztezett tepsibe vagy sütőformába öntjük a krémet és közepes hőfokú sütőben körülbelül 30 percig sütjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése